Múlt pénteken ismét egy középiskolába látogatott a KRTK kísérleti laboratóriuma. Egy külső pesti iskolában játszottak négy gimnáziumi osztállyal olyan játékokat, amelyek segítségével képet kaphattak a tanulók nem-kognitív képességeiről. Bővebben a kutatásról és annak előzményeiről ebben a korábban megjelent podcastban hallhatnak:
A KRTK Közgazdaság-tudományi Intézet teljesítményéről A KRTK KTI a RePEc/IDEAS rangsorában, amely a világ közgazdaság-tudományi tanszékeit és intézeteit rangsorolja publikációs teljesítményük alapján, a legjobb ... Read More »
Tisztelt Kollégák! Tudományos kutatóként, intézeti vezetőként egész életünkben a kutatói szabadság és felelősség elve vezetett bennünket. Meggyőződésünk, hogy a tudomány csak akkor érhet el ... Read More »
A 2021 végén, illetve 2022 elején tapaszalt 6, illetve 7%-os cserearányromlás brutális reáljövedelem-kivonást jelentett a magyar gazdaságból. A külső egyensúly alakulásával foglalkozó elemzések többnyire ... Read More »